Presentation Alexandra

Publicerat: 2014-03-19 Tid: 20:07:00
Efter ett längre uppehåll med bloggande så kände jag att jag var sugen på att börja igen och började kolla runt om det var någon som var sugen på att blogga med mig, och så pratade jag med Emma-Nellie och då sa hon att hon kunde tänka sig att blogga med mig och det var då det hela började. Jag har en känsla av att detta kommer bli jätte bra. Men framför allt kul att börja blogga igen.
 
Som ni förstår så heter jag Alexandra Gustafsson, jag är född 1997 så blir 17 år i maj. Jag kan inte riktigt förstå att jag blir 17, alltså nästa år blir jag 18. Helt sjukt. I höstas så började jag gymnasiumet, jag går ekonomi linjen på Kitas i Göteborg. Det känns som ett jätte bra val för mig eftersom vi har så korta dagar, slutar runt ett varje dag och då kommer jag till stallet vid två och hinner komma innan det har blivit mörk. 
 
Nu när jag kom in på att jag ofta är i stallet så kan jag presentera min ponny. Winnetoo som han heter känner säkert många av er igen från linnolsson.se. Winnetoo aka Winnie har jag haft i snart två år. Han är född 2003 och är 11 år i år. Winnie har gått upp till MSV:B med Linn och med mig har han gått LA, Winnie är till salu.  
Winnie är världens snällaste ponny i hanteringen, han står stilla och sover nästan när man fixar iordning honom men i ridningen tänder han till och blir en annan häst speciellt i hoppningen. Har fått flera kommentarer från folk i stallet om att de inte trodde han var sådan i ridningen bara för att han är så lugn i hanteringen. 

Ni kommer få läsa om min och Winnie fram- och motgångar i denna bloggen men också min vardag och mitt sociala liv utanför stallet. 


 
Hoppas ni kommer gilla bloggen och fortsätta läsa den. 
 
Kram Alexandra 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: